Dr. Zoidberg + En pil uppåt = Pictionary

Ja då var min vecka utan teknologi (liten överdrift) över. Detta betyder också att tentan är över och till er som undrar hur det gick kan jag säga att det är under kontroll, mer vet jag inte. Tentan betydde också tentafest - Wohoo. Vi var ett glatt gäng på 8 pers. som började med att käka pizza innan vi gick till Jens (allt här på Nydala). I Jens toksnygga lägenhet började vi med att prata lite innan det blev spel.

Både Pictionary och Med andra ord var hur kul som helst, kvällens stora höjdpunkt var när Jens skulle rita ordet "Moské" för Ida. Han började med att rita en gubbe som skulle föreställa en muslim eller något i den stilen. Gubben såg dock mer ut som Dr. Zoidberg för er som tittar på Futurama. Detta i kombination med ett torn som mest såg ut som en pil uppåt fick Ida till moské, helt sjukt.

Efter spelandet blev det en ring of fire och festen tog fart. Riktigt kul och skönt att koppla av efter tentan.
Nu ska jag sova.
Oh Yes.

Kommentarer
Postat av: Linda

"jag är så jävla full can you hear me! looking from a window above its like a story of love can you here me"
Behöver man säga mer?
Med andra ord, vanns helt klart av det rätta laget. Stor seger till mig o Emil! :) Hur Ida och Jens lyckades vinna pictionary med den bilden är dock ett mysterium :)

2007-11-08 @ 00:38:04
Postat av: Lisa

Hej! Här händer inte så mycket, men det är snö och fint och jag mår bra :) Skönt med en avklarad tenta! Hejja! Planer på att komma hem nån gång snart? Kram

2007-11-08 @ 09:41:19
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: ida

Alla kunde ju se att det var en moske! Jens är lite av en naturbegåvning! DU är också en naturbegåvning, men jag syftar inte på de fina simfötterna, utan på din vackra sång och ditt blåa dricka som mot alla odds tog slut!

2007-11-08 @ 22:07:12
URL: http://www.idalandfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0