Fotbollsläktare rasade - åtta döda.

Arenan byggdes 1950.
Brasilien ska arrangera VM i fotboll 2014.


Ja, det är avslutningen på en artikel som aftonbladet ligger bakom. Jag funderar, vad är motivet till att man skriver dit att de ska anordna VM om 7 år ? Kommer inte direkt fram till något vettigt svar! Brasilien lär inte använda sig av någon sketen arena från 1950 under VM. Utan detta är bara ännu ett exempel på den negativa nyhetsrapportering som styr dagens media.

Men tänk om en läktare skulle rasa under VM 2014, då ska jag ta bort detta inlägg och börja premenurera på aftonbladet om man nu kan det ?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du har börjat skriva oftare! Följer dig flitigt. Ja, imorgon reser jag och syster till Oslo. Blir kul. Riktigt kul!
Ta hand om dig så ses vi nästa gång du är hemma. När blir det? jul? Kram

2007-11-26 @ 16:28:46
Postat av: Lisa

Haha, ja, jag tänkte att den var något för dig ;) Jag är också peppad, det kommer bli riktigt riktigt bra! Kram!

2007-11-26 @ 22:27:02
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: Lisa

Nej, julgranen måste man ju spara till sista dagarna. Men lite lampor och ljus kan ju aldrig skada ;)
Ja, visst är det så att jag använt den rubriken förr, nu när du säger det. Vilket minne du har!
Kram!

2007-11-27 @ 21:29:20
URL: http://flupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0