Kedjebrev är väl ändå 90-tal ?

6 nya mail när jag loggar in på MSN. Något vettigt måste det väl vara tänker jag och klickar upp ett fönster med min inbox. Nej jag har fått SEX st kedjebrev. 2 st om årets "snöbollskrig", 2 st om kärlek och att man kommer få otur i sinne om man inte skicka vidare. Ett "klassiskt" kedjebrev (alla känner nog igen det) - "MSN kollar vilka som fortfarande använder sin mail så om du inte skickar det är till 73 personer så kommer din användare att tas bort". Vem går på detta efter år av hot ?

Det sista minns jag inte vad det handlar om just nu. Mår inte alls dåligt över det heller, skulle helst se till att glömma bort alla mail direkt jag öppnat dem. Funderar starkt på att starta en facebookgrupp med namnet "För oss som aldrig skickat vidare ett kedjebrev - förutom till den som skickade det till mig". Namnet kan dock vara lite långt, sen var det den biten med att jag inte vet/har tid/ork att skapa en grupp på FB. Jag kan lägga ut det på entreprenad, om någon känner suget ?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Här kommer en länk till det enda kedjebrev jag har fått och faktiskt gillat.. :)
http://www.umeasd.se/diverse_ousd/getbrev.pdf

2007-11-25 @ 23:18:55
Postat av: Per

Håller med dig Emil. Kedjebrev i alla former är djävulen.
Jag läser aldrig ett kedjebrev, skickar aldrig vidare det heller och trots alla hot om olycka och ond bråd död så är jag kanske världens lyckligaste människa! Det ni

2007-11-26 @ 12:55:30
Postat av: Caroline

Gillar inte kedjebrev.
Fy. Blä.
Jag orkar inte ens skicka tillbaka till den som har skickat till mig. Jag läser dem inte ens.
Vad taskig jag är :)

2007-11-26 @ 19:37:18
Postat av: Maud Marklund

Ta GENAST bort bilden på Anna och jag där vi sitter och sover!!!!!!!

2007-12-15 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0