En mixad kompott.

Var ett tag sen jag skrev nu, passar därför på att göra ett litet mixat inlägg !! Kan först berätta att jag nu lämnat Umeå för 8 veckors praktik i Skellefteå, har varit två dagar på A-torpskolan och det verkar nice med bra klasser och riktigt bra handledare. Känns också bra att börja träffa alla vänner här hemma igen, inledde med att gymma tillsammans med Per och hans jobbarkompis Gustav igår. Om jag säger att jag låg i lä är det en underdrift, det var snarare så att jag var Lilleskutt samtidigt som Pertan och Gustav var Hulken och He-man !!

Jag ?

image83


Per ?
image84


Gustav ?
image85


Tänkte lämna ämnet innan jag får mindrevärdeskomplex och övergå till lite kort och gott. 
Till alla vill jag tipsa om en sida med roliga klipp - Lazerboys, det är Richard och hans grabbgäng som ligger bakom.
Till Carro D vill jag säga att din utmaning är antagen men att det kan bli här hemma i Tjärn då jag inte kommer återse mitt rum särskilt ofta.
Till Per har jag bara ett ord: Träningsvärk.
Till Carro A vill jag säga att en öl låter bra.
Till Lisa vill jag säga att jag saknar uppdatering av hennes fina kollage på bloggen (senast 26 mars). 
Till IdaJennyLinda och alla blogglösa i klassen  vill jag säga "lycka till på VFU:n !!".
Till kusin Jim vill jag säga, uppdatera för i H*vete samt att jag har Talisman och vill lira. 

Imorgon ska jag ta över världen tillsammans med MP3 samt jobba på att bli lika stark som Hulken och He-man !!
Ha det fint allihopa =)



 


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt Emil :) Jag ser framemot att resultatet! Hoppas vi ses snart!

2008-04-03 @ 23:32:57
Postat av: Lisa

"A working class hero is something to be"

2008-04-04 @ 00:04:30
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: Fredrik H

Gott emil ;)
Har Pertan blivit biffen?

2008-04-04 @ 23:41:44
URL: http://frallan.bloggie.se/
Postat av: Jim

vafan hör av dig så styr vi nått.

2008-04-06 @ 17:14:52
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0