En peppad Emil.

Efter att ha gått in på Lisas blogg och hittat en cool länk till denna killes blogg och speciellt det länkade inlägget så har jag blivit peppad på att skriva om konstiga saker jag tänker på. Ni vet sådana där små tankar som alla har i mer eller mindre utsträckning. Alla som känner mig väl vet att jag har "små tvångstankar" i ganska stor utsträckning. Därför blir det en ny kategori som dels kommer innehålla små tvångstankar jag har men även förslag eller presentationer av andra små tvångstankar!

Nu blev detta ett väldigt osammanhängande inlägg men jag hoppas att ni är med på vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Per

Jag tror att du kommer att hamna i fängelse på grund av dina små tvångstankar, kanske inte i år, kanske inte nästa år, men någon gång kommer du att skaka galler!

2008-04-21 @ 09:44:12
URL: http://lundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0