En Tidsmaskin.

Om jag fick en önskan här i världen skulle det nog bli en tidsmaskin med multifunktion dvs att den både skulle kunna resa framåt i tiden, stanna tiden och resa bakåt i tiden.

Säger bara, AMF-pension reklamen (ni vet när de träffar sig själva) - släng fig i väggen. Magic moments skulle vara längre och H A:s samt K K:s föreläsningar på geografin resp. statsvetenskapen tidigare i vintras skulle förvandlas till ledig tid. Om jag stannade tiden i några månader skulle jag dessutom kunna gymma upp mig till Pertan och Gustavs nivå, känner mig fortfarande som en kombination av Mowgli och Påsen. En resa bakåt i tiden skulle också medföra att fel man gjort skulle kunna rättas till, kort sagt en tidsmaskin vore grymt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0