Helt rätt.

Slösurfar runt lite grann för att komma igång denna morgon, råkade glida in på denna sida och samtidigt som jag läser det länkade inlägget får jag ett leende på läpparna och känner värmen spridas i kroppen.

I mina ögon är blondinbella en allt för ung människa som fått allt för mycket här i livet, detta må vara. Det som gör mig riktigt rädd är att 100000-tals svenskar läser hennes blogg. Varför ?

1. "För att alla andra gör det så man kan hänga med i snacket"

2. "För att det hon skriver är av högsta kvalité och jag känner mig berikad och mer välbildad efter varje besök"

Jag är övertygad om att det första svaret ligger närmare sanningen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var illa igår. P hade inte ens krafter till att lyssna :P

Blondinbella är tragisk!!

2008-08-04 @ 12:35:43
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0