Hur ofta kollar du på baksidan av ditt hus ?

Under hela sommaren har min kusins svarta saab 9000 varit placerad på baksidan av vårt hus, den är till salu men jag tror inte det går överdrivet bra. Jag har haft några hektiska dagar med mycket jobb och fest, inte varit hemma särskilt mycket förutom när man kramats med kudden. Nu i kväll skulle jag äta en lite sen middag och kastade en blick på baksidan, fick då se följande:



Det har inte tillkommit en bil utan fyra st. En liten chock att upptäcka så många bilar på samma gång men inte en levande själ i närheten.


Kommentarer
Postat av: jim

tycker du borde klippa gräset runt bilarna emil.. börjar se ut som om jag övergett stället :P

2008-08-11 @ 22:37:34
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0