Jag är nöjd med min sommar.

Sitter och grubblar över om det är något jag inte riktigt hunnit med denna sommar, kommer fram till att det enda jag inte hunnit gå in för helhjärtat är korpenfotbollen men det är omöjligt att dela på sig. I övrigt har jag hunnit med följande:

Jobbat de "obligatoriska" 8 veckorna på byggen.

Målat om huset.

Läst en intressant distanssommarkurs på 7,5 hp.

Umgåtts och festat med fina vänner.

Varit till Arjeplog och plockat hjortron.

Tränat upp min kropp med Per och Gustav, blir mer av det i höst.

Myst lite med katten och Stieg Larsson här i Tjärn.

Paddlat kanot uppför Klintforsån med Pertan.

Genomfört en 10-kamp med Richard och Per.


9 är min favoritsiffra så det får bli bra, nu väntar en vecka på resande fot till Sthlm och Gbg, är ledig i 20 dagar vilket jag verkligen behöver efter den fartfyllda sommaren sen drar skola och nollning igång. Den stora frågan är bara hur mycket man ska läsa? 100%? 150%? 200%? eller 250%? Svåra val i svåra tider (vi går mot en garanterad lågkonjuktur).


Kommentarer
Postat av: Ida L

ha ha ja du måste nog läsa 250 p om (vi)du nu ändå går mot lågkonjuktur!

2008-08-12 @ 09:13:33
URL: http://idalandfors.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha, ta det inte som en pik. Då du reser ner reser jag upp igen =)

2008-08-12 @ 09:40:44
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Läs 100, så du tar tid att komma å dansa nåt =D

2008-08-12 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0