O´learys summergames part 7, gren 6-10 - En dålig kväll för Emil.

Hittade inte min 96 t-shirt. Upptäckte ett hål i en tand på väg till fotbollsgolfen. Börjar med 12 sparkar på första hålet. Repar upp lite med två par innan ridån går ned. 123 slag.

123 slag borde vara en omöjlighet men ikväll visade att allt var möjligt.

Per 99, Richard 90

Efter detta bottennapp var jag illa tvungen att vinna de resterande fyra smågrenar som var kvar. Richard avgjorde dock direkt i biljarden. Det blev sedan bordshockey där alla vann en match var men jag totalt på målskillnad då jag utklassade Richard med 5-0 (plåster på såren). Ölhävning som näst sista gren = 2,8 or Norrlands, Per smuttade, jag var nöjd med mina 8 sekunder, när Richard sedan skulle dricka förändrades anletet i hans ansikte till något bortom det absurda - med blicken såg han ut att kunna vara kapabel att strypa barn och äta dem till frukost. Den varade dock bara i 5,1 sekunder. I sista grenen hoppades jag innerligt att det skulle ta många trisslotter innan någon vann, "fyrklöver i stjärten-Richard" vinner dock 50 kr på första lotten och segerdefilerar. Jag och Per känner tomhet och försöker överge Richard på OKQ8 men i stället blev det burgare på Xrysset.

Slutställning :
1. Richard 13 poäng
2. Jag 7 poäng
3. Per 2 poäng

Ett annat år, en annan tid, med en hel tand och rätt T-shirt.
Nu ska jag fördjupa mig i böcker - intressant men min kropp är tröttkörd.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för igår. Det var trevligt. Kram

2008-08-06 @ 13:34:04
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi åker på måndag, dvs den 11:e, med vad jag tror är samma plan som Per och Carro :) Hurså? Stackars dig som har ett hål i tanden förresten! Kram

2008-08-06 @ 16:02:27
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Ida L

Jag ska ha fest i helgen! Kom vetja!

2008-08-07 @ 15:13:19
URL: http://idalandfors.blogg.se/
Postat av: Kimpan

Haha, jag hade bättre än alla er på fotbollsgolfen.Jag är kung! (eller nja Tommy hade kanske möjligtvis bättre än mig, men jag tror inte det=). I sånna fall är det raderat ur mitt minne.)

2008-08-17 @ 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0