På Karruds begäran.

Brukar inte ha särskilt mycket till över för olika test på internet, de intressantaste är dock helt klart personlighets test likt detta. Självklart var det inte min idé utan Karrud som uppmanade alla att göra det i detta inlägg. Mitt resultat blev i alla fall som följer:

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker

De fetmarkerade orden är yrkesroller jag mer eller mindre har/haft - lärarpraktikant, kontaktperson, coca-cola, coop bygg, journalist till Innervik SK etc. De kursiva är yrken jag någon gång tänkt tanken att läsa till. De överstrykna är yrken jag inte skulle kunna tänka mig på något sätt (präst, hemmaman) och sånt jag är totalt talanglös i (designer, musiker, skådespelare).

Tycker att testet ger en ganska bra bild då alla de yrken jag haft och provat på fanns uppräknade, det enda utöver som jag någon gång tänkt läsa till är polis - men jag kanske är lite för snäll för det. Tur att lärare fanns med som första yrke i alla fall! Nu skriver jag som Karrud - Hur ser ditt testresultat ut !!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var ett roligt test tycker jag. Kul att resultatet blev så pass "verkligt", eller hur? :) Kram!

2008-08-27 @ 16:26:23
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0