Fuck U right back, SECOND gang is going down.

För att detta inlägg inte ska uppfattas som kränkande av utomstående läsare hänvisar jag först alla till att läsa detta inlägg Gustafs blogg.

En första fråga är ju hur en färgad blond fånig kille från Boden (helvetet på jorden), kan kalla sin blogg för "kryddhyllan" ? Jag tar gärna emot ett svar från Gustaf som numera är flint och tagit på sig glasögon, ett väldigt tamt försök att öka sin IQ måste jag få säga.

Lika som bär ?

image67image68

                            Hefner?                                                          Gustaf?

Några reflektioner över likheter - STORLEKEN på näsan, hade upplösningen på Hefners kort varit bättre hade jag zoomat in och gjort en jämförelse i detalj. Nej, ge Hefner lite vax, antirynkkräm och lite mindre charmighet så har du Gustaf. En tråkig detalj är ju dock att Gustaf aldrig kommer att få lika mycket brudar som gubben till höger, en sammanfattande fråga till den menlöse Bodensaren är, vem fan vill du vara ?

Innan vi går in på de två "gängen" tänkte jag ta dagens läsarfråga - Vad visas på bilden nedan ?



För er som inte kan gissa rätt direkt, kolla längst ned i inlägget.

Ska vi då titta närmare på the first gang (dvs det vi omnämns som på Gustafs blogg) kontra the second gang (Gustaf och hans underhuggare). Det känns som en liten klurig uppgift att göra detta utan att sjunka lika lågt som Hugh Heffner.

Att han jämför sig själv med Anders men lite mer Rock N' Roll har jag lite svårt att se belägg för. Anders är killen som efter några öl (vi känner inget större behov i vårt gäng att skryta med hur mycket vi dricker) äger dansgolvet och alla som befinner sig där. Samtidigt som du istället hänger i baren - desperat efter ett 5 i två ragg.


Uffe.
Uffe kan få vara lite mer crazy än mig det kan jag leva med, gillar Uffe och vill inte göra som du Gustaf (citat från Uffe själv): Skita i det blå skåpet.


Elin.
I tävlingen om stora bröst kan tom den blinde se att Susanna vinner över Elin, say no more.


Sandra.
Du kallar Sandra för en madrass ? Då ligger hon K R A F T I G T i lä mot en brud i vårt gäng. En liten mattelektion om Gustaf mfl klarar av denna ekvation, antalet Sandra haft sex med x 4 = bruden i vårts gäng totala. (källa: "jag har aldrig" i Lindas korre med bla Sandra).


Josefin och Pajala-Lasse.
Inte konstigt att Lasse dricker ren sprit, han är ju för uppväxt i spritbältet dvs Sveriges landgräns mot Finland. Kristin får klassas lite neutral i detta sammanhang är av samma kött och blod när det kommer till sprit. Vet inte sen när trumfkort började mätas i hur fucked up en människa kan vara ? Vårt gäng kan kontra med Jenny -
när du hittar någon med lika högt skratt som samtidigt stjäl accessoarer av allt och alla på fyllan är jag imponerad.

Med risk för att låta politisk korrekt, har svårt att se hur the first gangs knullande inbördes har något att göra med vår "aura av cool" (citat Gustaf, för övrigt kass svenska) vet jag inte riktigt. Till skillnad från er är det inte något vi bloggar om, innan vi ens knullat klart vilket verkar vara tendensen i ert gäng.

Nej, herr Gustaf vi är många i vårt gäng som undrar vad du hade för incitament till ditt inlägg ? Avundsjuka är ett ord vi tror du känner. Kanske en undantryckt önskan att få vara en del av vårt gäng men något du inte riktigt vågar säga offentligt ? Är det något du behöver prata om kan du alltid ringa mig !! Ska nog kunna smyga in dig på en riktig fest om du känner dig lite ensam i vinterkylan ? Med din respektabla flint känner nog ingen igen dig.

Nu närmar sig detta inlägg slutet men jag måste svara på läsarfrågan vilket jag lovade högre upp: Bilden visar Gustaf sporadiska hårväxt på bröstet på bröstet, är inte lagd och det hållet men kan inte tänka mig att det är något som bidrar till hans mediokra sex appeal, ni i the second gang som KNULLAT INBÖRDES med karln kan ju rapportera !!

/The first gang, gm Emil Marklund
Trackback
RSS 2.0