Nattpyssel efter spelkväll.


Efter en spelkväll på sju personer känns det lite tomt i studentrummet, under kvällens spelande pratade Olov och Jenny om att de båda gjort testet här ovan och att Olov blivit mer lik Viktoria Silvstedt än Jenny.

Nu när alla gått hem för ca en timme sen har jag haft tråkigt och provat en massa olika kort, valde att lägga upp det som sammanfattade det hela bäst !! Topp 3 dvs de som nästan alltid var med oavsett bild var:

1. Ryan Phillipe (även om han är 2:a på detta kollage och hallå det är ju Samuel Kjellberg !)
2. Ashton Kutcher
3. Emma Watson (undra vad jag och Hermoine har gemensamt ?)

Kul tidsfördriv när man egentligen borde sova.
Imorgon är det sittning, det tror jag blir bra !

Ni kan ju gissa vad det är på mina kinder ? ;)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

spelkvällar är toppen :D

2008-02-02 @ 02:53:11
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vet, Jag vet, Jag vet !!!

2008-02-02 @ 14:36:13
URL: http://liindaolsson.blogg.se
Postat av: ida

ööööö ser mysko ut, jag vill inte veta, jag ryser i kroppen...........

2008-02-03 @ 10:07:52
Postat av: Kimpan

Haha, du kan inte ha mycket att göra! =)

2008-02-08 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0