Söndag.

Idag är det Söndag, har haft en lugn, skön och väldigt nykter helg. I fredags var det dans och igår myste vi i korridoren till melodifestivalen. Jag kom fram till att Christer Sjögren är värsta hunken och att han lär gå hem hos alla kvinnor som är 45+ !!

Jag gillar söndag, till skillnad från många andra !! På Wikipedia (det ÄR en bra sida) skriver de bla följande om söndag: I Sverige är söndagen den tråkigaste dagen enligt ungdomarna. Anledningen till att svenska ungdomar tycker det är den tråkigaste dagen är väl att 75 % av alla ungdomar ligger bakfulla och har tråkigt på just söndagar. På söndagar finns det lite tid att göra vad man vill, jag föredrar att spendera dagen ensam för att sedan ha den numera traditionella söndagsmiddagen med Linda och Jenny. Efter vi käkat klart brukar vi dö i någon soffa ett tag innan jag åker hem till korridorsfika med de 8 ibland upp till 12 nissarna/nissorna.

Denna Söndag består av tvätt, dagbok, läsa på inför seminarium om arbetsmarknaden samt läsa om "Det sociala landskapet i Sverige". Det känns bra med en lugn dag inför en annan hektisk skolvecka =)

Hur ser din söndag ut ? Skriv en liten kommentar..




Kommentarer
Postat av: Emil

Läser igenom inlägget och inser att det kanske är det minst välskrivna någonsin, men som sagt det är ju söndag ;)

2008-02-10 @ 13:18:51
URL: http://emilmarklund.blogg.se
Postat av: Linda

Min söndag har vart en bakis söndag, pizza, skitsnack o massa skratt. Olika saker helt enkelt ;) Nu ska jag snart säga hej då till kleenis o hoppa på bussen. Jag garanterar att du kommer att få ett telefonsamtal från en kraxande Linda, 6,5 timme på en buss är inte min grej !

2008-02-10 @ 15:20:13
URL: http://liindaolsson.blogg.se
Postat av: Jenny

Yes! Så länge jag kan minnas har min farmor varit hopplöst förälskad i Christer Sjögren.

Emil delar äntligen med sig till omvärlden att han känner mig och Linda ;) Jag gillar med söndagar! En kravlös dag! Ska satsa på att gå ut och gå så jag kommer upp i mina 10000 steg/dag.

2008-02-10 @ 15:31:45
URL: http://jennyandersen.blogg.se
Postat av: Sofia Luuundberg

Christer sjögren är ett äckel!! =)
Jag har spenderat söndagen med att springa runt som en tok med familjen på boda borg - en present till min mamma som fyllde år!! Aktivaste söndagen på år och dar!

2008-02-10 @ 18:53:51
Postat av: Emil

Svarar lite till Sofia här då hon inte har någon blogg som jag vet om iaf =P Åhh Boda Borg äger, måste dit snart igen.. Var länge sedan sist !! Neej men då är du inte 45 + heller Sofia !! Ha det..

2008-02-10 @ 19:30:05
URL: http://emilmarklund.blogg.se
Postat av: Richard!

Jag ha legat pa beachen med 25+!! haha sug pa den du!!!

2008-02-10 @ 21:51:31
Postat av: Ida

Jaa, min mamma och hennes polers började smsa flitigt när Chrille S kom upp i rutan, uuusch säger jag!
Min söndag har varit skön, utan bakisångest osv. Mer vita helger åt folket:)
Ha en bra vecka!

2008-02-10 @ 23:32:26
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0