Storkok och disciplin.

Idag har varit en bra dag, tiden mellan kl 10 och 18 spenderades nere på vårt universitet där jag hoppade fram och tillbaka mellan mina grupper: Inledde med att hämta ut min och Sunks hemtenta, två poäng från VG - lite surt men ändå bra att det gick vägen. Nästa anhalt varden hemliga salen i Naturvetarhuset = NA385, skylten utanför i korridoren var tom handskriven !!

Jag rusade sedan tillbaka till Hum-huset för en lunchplaneringsdejt med min härliga grupp - Jon, Anton, Henrietta, Karin och Ida.  Vi planerade väldigt effektivt vad var och en skulle göra till den 40 minuter långa lektionen vi ska hålla imorgon inför vår egen klass. Efter att slängt i mig lite var det vidare till Samhällsvetarhuset för en två timmar lång föreläsning med "Power-point Örjan". När vi slutat blev det UB i några timmar där jag gjorde det jag skulle göra inför morgondagens lektion på Sociala frågor samtidigt som Pernilla pluggade geografi.

Söker inget som helst medlidande då allt detta är frivilligt, kul att det händer mycket och om jag lyckas ro det i land kommer jag vara nöjd =) Hemma vid kl 18:30, min middag bestod av pasta+pesto vilket egentligen skulle varit min lunch. Var sedan otroligt duktig och ställde mig i köket under ca 2 timmar och lagade spaghetti och köttfärssås till ett helt kompani. Fick ihop sju st Emil-portioner, Maria kalkylerade på att det skulle bli 18 portioner för henne, här nedan kan ni se spektaklet !!

image66

Ett litet tillägg är att pajen i vänster bildkant inte är min, nu kallar sociala frågor och såsmåningom John Blund på mig, ha det bra alla där ute och hemma !!



Kommentarer
Postat av: Jim

ser riktigt gott ut det där emil.

2008-02-12 @ 00:30:58
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0