Morgonbloggsmisslyckandet.

Jag skrev för ett tag sen att jag skulle börja skriva och läsa bloggar på morgon istället för på kvällen, kan med handen på hjärtat säga att jag inte alls lyckat det. Min kropp fungerar inte normalt de första 45 vakna minuterna, under dessa måste jag göra primatsysselsättningar som att klä mig och klia mig på huvudet för att försöka förstå att jag är vaken. Vad händer idag då? Jo dagen är späckad:

10:15 - Föreläsning i Internationella relationer om olika modeller.

12:00 - Lunch med alla stjärnor i klassen, folk som ser oss måste tro att vi är dum i huvudet.

13:15 - Seminarium om "den kristna gudstjänsten" (känns suspekt att ha bibeln som kurslitteratur)

15:00 - Möte med UPP 2009 (Uppföljning 2009)

Därefter middag på universitet och lämna blod sen hem och ta det lugnt. Avslutar med ett erkännande, hade inte alls skrivit om min dag om den inte varit så späckad som den är =P. Jag vill inte ha medlidande (förutom från Josef men det kommer aldrig att hända) för allt är självvalt! Ha en bra alla ni som läser detta där ute.

Kommentarer
Postat av: Ida L

ha ha nä nog måste du varit riktigt trött nät du inte förflyttade dig till lärarhuset i morse efter vårt erbjudande och istället låg kvar och väste i luren!

2008-10-20 @ 21:44:13
URL: http://idalandfors.blogg.se/
Postat av: Tanten

Haha :D

2008-10-22 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0