Ödets ironi.

Igår när jag tvättade blev jag ett vittne till en kombination av ödets ironi och Murphys lag. Jag ska förklara händelseförloppet genom följande två bilder:




Nu tänker ni att jag blivit en i raden av hemska modebloggare som lägger upp sina kläder, där tar ni fel! Köpte två "bläck" t-shirtar på MQ för ett tag sen med något presentkort jag hade liggandes. Jag skulle sedan tvätta alltihopa i förrgår kväll.

Resultatet ser vi på bild 2 här under.





Jag hade lyckats med bedriften att tvätta fram en bläckfläck på min t-shirt med märket bläck, hur ironiskt är inte det på en skala mellan 1-10? Pennan bakom dådet hade lömskt legat kvar i maskinen sedan tvätten innan då den följt med in av misstag med en väska. Pennan skördade sedan vilt med offer i min vittvätt - denna t-shirt, min legendariska Wasa-fotbollskupps t-shirt, en pikétröja och lite kallingar föll alla offer för dess mörkblåa vrede!

Jag önskar att märket hade varit "fortune" eller något annat värt så här i efterhand
!

Kommentarer
Postat av: Per

Ibland kan livet skoja till det!

2008-10-02 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0