SJUKT sammanträffande.

Alla ni som något så när frekvent följer min blogg läste detta inlägg i fredags där jag bla skrev att det var läskigt hur låten spelades just efter jag skrivit in den som rubrik. Okej det var ett sjukt sammanträffande, nu kommer det ännu sjukare - sitter just nu och skriver i min veckobok om förra veckan. Just när jag skriver om vad jag gjorde i fredags börjar Friday I´m in love spelas, hur stor är chansen?

Jag har dessutom kollat upp så att den inte kör samma slinga eller något sådant och så är inte fallet. Jobbigt sammanträffande. Låten efter som jag lyssnar på nu är The Avalanches - Frontier Psychiatrist, roligt att de i denna låt sjunger "That boy needs theraphy", jag känner mig träffad efter de sammanträffanden jag just genomlidit =P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, kanske ett tecken =)

2008-10-13 @ 12:43:18
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Gustav

Det är inget sammanträffande. Det är helt enkelt så att Emil har en hjärna som aktivt söker efter mening med allting, och därmet hittar samband som helt enkelt inte finns.

2008-10-13 @ 15:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0