Varför?

Jag vet att IKSU på en måndag någon gång mellan 17-21 är de sämsta tiderna att besöka gymmet men efter fyra timmars föreläsning med Sveriges sämsta didaktiker/pedagog var jag tvungen att ta ut mina aggressioner på något. Folk verkar på måndagar ha en ytterst tillfällig ångest över föregående helgs festande att det är oftast runt dubbelt så många där i jämförelse med alla andra vardagar. Det leder mig till mitt första - varför?

Mitt andra varför är en liten kombination med det första, när gymmet är folkfyllt försvinner alltid alla bänkar vid hantlarna först, på IKSU:s övervåning har de dock inrättat två bänkar med vikter. Det finns dock ett litet problem, hantlarna väger mellan 1-10 kg och 22-40 kg, dagens andra varför ? är här.

Någon som har en idé varför? =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, du kan inte ha mer rätt. Måndagar är den dagen man ska motionera bort allt man lagt på sig under helgen. Så är det bara. Jag har varit ute och gått tre gånger idag !!

2008-10-06 @ 21:32:14
Postat av: syster

jag har en annan idé, byt bild på din blogg =) du ser ut som 12 max 13 år och jag får jämt undra om jag är storasyster eller lillasyster när jag kollar på den ;)

2008-10-07 @ 01:21:44
URL: http://annaamarklund.blogg.se/
Postat av: Gus

Varför hantlarna i intervallet 10-22kg saknas där uppe är ju för att de som håller till där uppe sk aslippe spännisen Emil ;)

2008-10-07 @ 15:39:26
Postat av: Alfio

Vi på IKSU ställer motfrågan:

Varför är du så svag? Det finns väl ingen övning där en vuxen karl som du inte skulle behöve minst 25 kilos hantlar?



/Alfio och gänget

2008-10-07 @ 17:32:32
Postat av: Carro

Precis! Grejen är den att hade han gett mig ett svar på hur många döda pixlar det var igår, så hade jag inte brytt mig. Jag vet att det krävs ett visst antal för att det ska räknas, men att behöva flänga runt stan för att ta reda på det själv kändes drygt. Var bara ren tur att jag jobbar i smeten!

2008-10-07 @ 22:38:16
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: joanna

jag undrar också om anna inte är din storasyster... ;)

2008-10-08 @ 22:08:33
URL: http://morrelever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0