Över 300 inlägg men stiltje på bloggen!

Har haft mycket med VFU, hemtenta och annat senast tiden. I kategorin annat ingår alla nöjen som innebandy, en pånyttuppstartad (är det ens ett ord?) bowlingkarriär, någon fest och transporter mellan Skellefteå och Umeå. Nu börjar jag dock se målet, om följande saker avverkas i veckan kan jag se fram mot en lång julledighet. Det jag ska göra är följande (ingen vill egentligen veta men jag skriver upp det som en checklista och prioriteringsordning för mig själv):

1. Två frågor á två sidor på hemtentan i 'Kommunikation, värdegrund och hållbar utveckling'. Inl. 18/12 - 4 sidor.

2. Hemtenta på kursen 'Den globala utmaningen', 3-5 sidor text. Inl. 21/12 -Tot. 7-9 sidor.

3. Skönlitterär seminarieuppgift till befolkningsgeografin, 2-3 sidor text. Inl. + redovisning 7/1 - Tot. 9-12 sidor.

4. Två VFU-uppgifter till 'KVH', 4-5 sidor text. Inl. 15/1 - 13-17 sidor.

Kort sagt om jag producerar 13-17 sidor text så har jag jullov till den 7:e januari då jag har seminarium och får ut en hemtenta! Det vore rackarns skönt att få bort detta innan typ torsdag i veckan och bara vara helt ledig i tre veckor men vi får se hur det går med den biten =P Lite kan man ju spara också ;) Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0