Motivationslös och sugen på "sommarlov".

Då var det tenta på fredag, efter att uppsatsen lämnades in i torsdag känner jag dock att pluggmotivationen gått ur kroppen. Vet inte hur jag ska kunna förmå mig själv att fokusera och försöka få in tillräckligt för att skriva G på den tentan då det omtentan är en hemtenta i slutet av juni. Känslan är att ibland måste det man vill göra få prioriteras före det man borde göra. Denna vecka är en sådan vecka, så i afton+kväll blir det bangolf med Linn och korrefika, imorgon blir det dans för första gången på länge. Därefter ska jag under torsdag och fredag dag försöka fånga upp det viktigaste till tentan som är fredag kl 16-20 (vad är det för tid egentligen) sen är det "sommarlov". Helt fantastiskt bra att jag kan jobba 8 veckor på byggen men ändå vara ledig en vecka före och tre veckor efter.

Yranhelgen var förövrigt härlig också även om jag känner mig lite gammal för 2-dagars. David Coverdale håller måttet trots att han närmar sig 60 år. Det sura var bara att jag fångade ett plektrum som jag senare tappade bort =/. Men i helhet en väldigt bra helg som avslutades med årets första bad i Nydalasjön, kallt men härligt.

Nu känns det bättre, ville bara skriva av mig lite här på den lite ouppdaterade bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0