KLANT-Emil!

Nu har jag formaterat om datorn och lagt in windows XP, allt är hur bra som helst och går hur fort som helst! Efter att ha lagt tillbaka allt från min bärbara hårddisk till datorn upptäcker jag ett fatalt misstag: I slutet av Oktober gjorde jag en back-up med allt viktigt på datorn som redan låg på den bärbara hårddisken. Nu när Linus skulle hjälpa mig att formatera om tänkte jag att det blir ju perfekt att bara packa ned allt som hänt sedan dess och lägga över det. Sagt och gjort! Det jag dock inte tänkte på var att bara för att de nedpackade filerna var från 2008-10-29 var inte alla kort t.o.m det datumet med.


I omformatering förlorade jag alla bilder från 15 April 2008 till 1 Oktober 2008, det enda positiva är väl att jag hann framkalla de bästa av de bilderna. Om det är någon där ute som har bilder från mig och från det tidsintervallet (något jag inte tror) så får ni gärna skicka dem. JA, det är för övrigt förbannat tråkigt att jag bara bloggar om skolarbetes grejer eller när jag är allmänt negativ! Fyfan för tekniken! Jag avslutar med en signifikativ bild: 




NU ska jag gå och tröstäta fiskbullar eller nått!

Kommentarer
Postat av: Linnea

stackars emil!

2009-03-30 @ 21:49:05
Postat av: Moa

svara på min fråga på min blogg! :)

2009-03-31 @ 08:54:45
Postat av: Jonte

Som bildfanatiker så sitter jag just nu med magont pga ditt inlägg... Aj aj aj .´Åhhh!!! Ågest!!

2009-03-31 @ 11:56:19
URL: http://jontee.blogg.se/
Postat av: Moa

Lösning på problem 1:

Jag går skola i Umeå om du inte hört talas om det :P Alltså är jag där nere några gånger i veckan. Att klämma in lite dansträning bör inte vara några problem.



Lösning på problem 2:

Vi dansar själva!!! :) Vi behöver ingen dum klubb för att träna oss till tävlingsskicklighet! :) Vi lånar/hyr nåt (lite större) rum på skolan/IKSU/wherever och dansar loss. :D



Dessutom har jag på fyllan lovat att jag och du ska hålla i en buggkurs för några i våran klass.. Det vore väl kul!? :)



Jag tycker det är roligt att vi använder oss av bloggkommentarer när vi diskuterar detta.. :)



Kom igen Emil! Fatta roligt det vore:D Tänk att börja tävlingsbugga, så jädra kul! (jag har höga ambitioner...)

2009-04-01 @ 06:54:27
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0