14 minuter.

Är svaret på frågan hur många minuter min dator kan vara igång utan sladd och med lägsta möjliga ljusstyrka. Av någon anledning känns det som det är under all kritik men då kom jag att tänka på Sunks dator vars batteri inte ens längre orkade med att starta upp datorn när det var "fulladdat" =P Den är ganska bra ändå min Acer, jag gillar den.

Nu ska jag skriva klart hemtentan så den är ur världen, sen ska jag fundera varför min vänstra trumhinna känns konstig och gör lite ont idag för att slutligen träna, städa, gå på årsmöte och ha ett försenat födelsedagsfika =).

Kommentarer
Postat av: linnea

min dator har ca 50 sekunders batteritid. Wooo!

2009-10-28 @ 13:53:09
Postat av: Jim

kan vara dags å byta ut gamla bettan :P

2009-10-28 @ 18:16:06
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0