Det här med att blogga.

Jag undrar lite över varför jag aldrig kommer på något kul att skriva när det finns tid till det? Idag är/har varit en dag helt utan måsten vilket är skönt, inget inplanerat eller så. Kände att jag skulle vilja skriva något revolutionerande men tankeverksamheten är rätt låg. Funderar på att rensa huvudet med att städa mitt rum =)

Bloggar kanske senare om jag hittar på något kul!

Ps. Lyssnar i skrivandets stund på Lady Gaga - Just dance och kommer på mig själv att alltid tänka på syster när Gaga sjunger "What's the name of this club? I can't remember but it's alright" Ds

Kommentarer
Postat av: syster

hahaha hmm undra varför?!

2009-10-04 @ 23:25:45
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0