"Gillar du att vinna men hatar att förlora"?

Den bästa reklamen just nu är helt klart premieobligationreklamerna där folk blir sjukt dåliga förlorare. Läste via flashback att allt är nyinspelat och fick det bekräftat via denna sida.  Stal dem av någon som lagt upp dem på facebook, riktigt kul:

Arne Hegerfors tålamod är lite för bra för att vara sant och varför kopplar man inte bort ljudet från han som är dålig förlorare?

 

Harald Treutiger klarar sig bra också =)


Tröstar mig med dessa klipp när Skellefteå ligger under med 4-0 mot Modo borta och jag har lite tråkig seminarielitteratur att läsa =/


Kommentarer
Postat av: JONTE

Hahaha!! Så jävla enveten!!

2009-10-06 @ 22:50:13
URL: http://jontee.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej Emil så var det faktiskt inte ;) Fast nu i efterhand spelar det ingen större roll, jag är bara glad över att jag ser brun ut!haha

2009-10-07 @ 21:42:24
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0