Plötsligt händer det.

Den senaste veckan har jag haft mer tid än på länge men samtidigt varit lite apatisk, detta har resulterat i en hel del datorsittande. När jag sätter mig vid datorn gör jag följande saker, oftast i samma ordning:

1. Loggar in på MSN 2. Kollar om jag fått något mail där 3. Läser igenom nya inlägg i de 22 bloggar jag följer (som uppdateras med väldigt olika frekvens) 4. Kollar vad som hänt på FB 5. Kollar norran.se 6. Kollar dn.se

Efter detta börjar jag med det jag inte alls gillar, att slösurfa. När detta inträffade för ca 2 minuter sedan kände jag bara att NEJ nu är det slut med det planlösa surfandet! Kom nu att tänka på den gamla teliafamiljen från slutet av 90-talet och pappan i familjen säger något om svampplockning i Finland (?), ungefär så relevant känns den info man får ut av att bara slösurfa runt =P

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag måste erkänna att jag trodde inte heller att sopnedkast användes längre, men så öppnade jag luckan och insåg, för det första att den faktiskt gick att öppna, och för det andra att den skulle användas dessutom!

2009-10-15 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0