Sveriges mest (o)musikaliska familj.

Jag var just på en promenad med syster till Coop och tillbaka, hela vägen hem gick vi och sjöng på låtar som vi kom att tänka på. Väldigt roligt =) Vi konstaterade att Idol-juryn eventuellt skulle låta oss gå vidare om de var under pistolhot, men bara eventuellt. Det är intressant att ingen i vår familj är musikalisk på något sätt men alla utom morsan tycker om att sjunga, det måste ju låta såååå mycket bättre för den som sjunger än de i omgivningen!

Nu ska jag kila iväg till Carro och Magnus för lite spel och söndagsmys, tillbaka till Umeå ikväll (får ju inte missa korridorsfika kl 21) ;)


Kommentarer
Postat av: kimpan

Haha. Är du riktigt säker på att ni är den mest omusikaliska familjen? Jag skulle kunna tro att vi kan ger er en match för pengarna=) Jag och Anna med greatest love

2009-10-26 @ 11:05:09
Postat av: Linn

Ärligt så tror jag att min familj skulle kunna utmana också!

2009-10-26 @ 15:16:37
URL: http://lliinnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0