"Jag hade en gång en blogg"

Tänkte först be om ursäkt för den väldigt dåliga uppdateringen men sen tänkte jag om, varför ska man be om ursäkt för en sådan grej? Alla gör det men varför gör man det egentligen? "Jag är ledsen för att ni inte har fått ta del av min vardag på slutet", eller vad?

Det finns mycket jag tycker om att göra som det helt enkelt inte finns tid för just nu. Önskar att jag kunde effektivisera min pluggtid alternativt spola fram tiden till sista helgen i maj. Jag klagar inte, för allt är självvalt och enligt planerna men jag ska inte sticka under stolen med att det känns förbannat skönt att all dubbelläsning är avklarad efter denna termin! Tack Linn och alla andra härliga människor i Umeå som gjorde min helg där, tackar även familjen för en härlig och rolig påsk i Arjeplog =) Nu är batterierna laddade och det är bara att köra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Deal! (Herregud vad jag är lättköpt!)

2010-04-12 @ 10:26:39
URL: http://flupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0