Tendensen är uppebar...

... jag kommer på att skriva här när jag egentligen borde arbeta med uppsatsen! Statistikpaniken jag hade i inledningen har lagt sig och jag har fått bra med hjälp av handledaren. Textmässigt ska jag dock producera en 20-25 sidor till på två månader, då och då känner jag: "Vad är poängen med det här? Ge mig ett jobb där jag får lyfta saker, arbeta med kroppen och se resultat!" För att sekunden efter känna: "Det här är ju sjukt intressant, det här vill jag göra hela livet!" Aja, har i alla fall mycket att se fram emot; Påsk i Arjeplog med familjen, Brucex2 + Bon Jovi i maj, Examen + Kroatien med Linn i juni och sen är det ju sommar. Den mest avlägsna planen nu är brädspelsmässa i Essen i slutet av oktober, sjukt nördigt men säkert minst lika kul. Sen innebär väl examen också att jag blir vuxen på riktigt också? Nästan 10 år efter jag fyllde 18. Känner i alla fall att jag är "där" i livet också (även om en liten del av mig alltid skulle trivas som pensionär).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0